Płatność kartą przez internet – jak robią to Europejczycy

Płatność stroną przez internet – gdy budują to Europejczycy

Prasóweczki

Płatność stroną poprzez internet – gdy wykonują to Europejczycy Płatność stroną poprzez internet zdecydowanie wygrywa! Payments Europe pokusiło się o doświadczenia lokalnego rynku płatności. W wniosku tej praktyki powstał ciekawy raport pokazujący, jakie zachowania konsumenckie wpływają na bazar sprzedaży online, z akcentem na płatności za kupione odpowiednia. Oto jak według raportu wyglądają płatności za zakupy a poczty w Europie.

Płatność stroną poprzez internet to chciana forma płatności

Expresowa wysyłka
Expresowa wysyłka

Wspomniany raport noszący tytuł: „CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE” powstał na bazie wiadomościach z Europejskiego Banku Centralnego (EBC) także informacji zarobionych przez Payments Europe. Ograniczał on kraje europejskie, w tym więcej Polskę.

Według badań strony są preferowaną formą płatności w Europie. Usuwają je także konsumenci, kiedy i handlowcy w przewodzie B2B. Uzyskiwanie z kartek wzrosło w ruchu tych paru lat. Dodatkowo 87% europejskich konsumentów czuje się komfortowo płacąc kartą. Jak głosi Payments Europe krajobraz płatności w Europie ewoluuje. Jednak nowi gracze wchodzą wszystek czas na bazar, to jednakże karty nadal przynoszą większą liczba dodaną niż wszystka inna technika płatności.
Płatność stroną poprzez internet – korzyści dla pozyskujących i dostarczających

Dziewięciu na dziesięciu klientów w Europie czuje się swobodnie, płacąc kartą. Minął czas, gdy wchłaniało się zatem z obawami straty pieniędzy. 90% detalistów twierdzi, że korzyści z płatności kartą przewyższają wszelkie związane z aktualnym kursy. Kupujący wymieniają następująca udogodnienia podczas płacenia kartą: wygoda (49%), szybkość (35%), ubezpieczenie transakcji (36%), akceptowanie płatności przez wielu sprzedawców (40%), a i cash back (35%).

Właściciele e-sklepów jako podstawowe zalety płatności umową w zestawieniu z szczególnymi formami stosują: płatność gwarantowana (53%), wzrost sprzedaży (44%) i dostęp do znaczniejszej bazy klientów (38%).
Online i offline podobnie, a jednak inaczej

Szczególnie niezawodnym wpływem było porównanie jedynych form płatności w dwóch kanałach sprzedaży. W przewodzie online i offline. Różnice można zauważyć na poniższej grafice.
Płatność stroną poprzez internet – gdy wykonują to Europejczycy
źródło: Raport CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE

Może tu między innymi, że w online króluje płatność za pomocą szybkich płatności (20%) i umów kredytowych (19%). Gotówka posiada zaledwie 7% wszystkich płatności. W hipermarketach stacjonarnych gotówka wygrywa z kartkami (23% vs. 19%).

Jeśli spytamy o chciane przez sprzedawców formy płatności, to kartki są na pierwotnej prac (53% wskazań). Następnie gotówka (41% wskazań), przelew bankowy (38% wskazań), szybkie płatności są tylko na późniejszych pozycjach.

Jako rozrywkę można przyjąć, że waluta jest lekko powszechna we Francji i Szwecji. W owych regionach płatności kartą brane są przez 72% i 65% respondentów. Dla 61% sprzedawców ze wspomnianych państw, to najodpowiedniejsza forma nagrody za zakupy. Europejscy detaliści kontrolują i dają innowacyjne technologii płatności. Idzie o zadowolenie klienta, jakie stanowi zmieniane jako trzeci najwyższy priorytet przy wyborze dostawcy płatności w magazynie.
Płatności w Polsce z innowacjami

Polscy sprzedawcy są dobrze traktowani przez Payments Europe, ponieważ chętnie wykorzystują z dzisiejszych technologii. Lokalny rynek płatności również odznacza się, gdy idzie o adopcję nowych rozwiązań. Na przykład 99,9% wszystkich terminali pieniężnych w kraju może lubić płatności zbliżeniowe. Ponad 90% polskich detalistów ogląda na transakcje zbliżeniowe jako na ostateczną korzyść powiązaną z płatnościami kartą. Jedynym rozwiązaniem dla tego ruchu pewno żyć wtedy, że od przodu lat 90. Polska jest zaczęta dla jednostek z tamtych perspektywy Europy i świata. Kartą damy jeszcze za zamówienie kuriera.
Bezpieczeństwo zakupów

Jeżeli idzie o zaufanie więc dane wynikające płatności kartą wyglądają następująco:

Ponad 80% europejskich konsumentów uważa płatności stroną za pewne.
Jeżeli idzie o wydania związane z kartkami, to trzech na czterech odbiorców jest przekonanych tego, że potrafią odebrać oni indywidualne kapitały.
1/3 respondentów uważa, że płatność kartą ogranicza możliwość oszustwa lub kradzieży
Detaliści we Francji (40%), we Włoszech (44%) i w Polsce (41%) uważają, że płatność stroną można zakwalifikować do najbezpieczniejszych metod rozliczania transakcji. Inaczej sprawą detaliści w UK, gdzie wartość i czek najlepiej unikają możliwości pojawienia się oszustwa podczas transakcji (24%).

Jakie przemiany w perspektywy?

To jedynie akcję wiadomościach z przekazu. Poznają się w przed oraz dane dotyczące kosztów, jakie ponoszą detaliści podczas robienia operacji. Cały okres obserwowany stanowi te rynek szybkich płatności, gdzie pojawiają się coraz więc dzisiejsze rozwiązania i ruchy. Zaskakuje BLIK, który pozostał ulubiony przez polaków z racji swojej prostoty także ofercie. Czekamy na dalsze popularne rozwiązania.

Sprawdź na śledzenie paczek

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o